ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

“Halkımızla helalleşeceğiz. Ama beşli çetelerle hesaplaşacağız” dedi.


CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, ekonomik kriz sebebiyle vatandaşın zor durumda olduğunu belirterek, “Halkımızla helalleşeceğiz. Ama beşli çetelerle hesaplaşacağız” dedi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Zonguldak’ta; Çaycuma Belediyesi Toplu Açılış Töreni’nde konuştu. Kılıçdaroğlu şunları söyledi:

“Buraya ilk geldiğimde bir akşam, belediye başkanımızın seçilmesi için bir aracın üstünde Çaycumalı kardeşlerime seslenmiştim ve sizler onu onurlandırdınız ve seçtiniz. Gerçekten de bir Avrupa kentine girer gibi tertemiz, pırıl pırıl bir kente geldim ve benim gençliğimde gittiğim Hollanda’nın bir kentiymiş gibi algıladım ve bunu ifade ettim. Bugün yine geliyorum yine belediye başkanımız eskiye göre çok daha güzel hizmetleri Çaycumalılara sunmuş vaziyette, hepinizin huzurunda sayın başkanı yürekten kutluyorum.

-Bu topraklarda yaşayan herkesi kucaklayacağız,

-Engelleri aşıp Halka hizmet etmeye devam edeceğiz,

-Beşli Çetelerle hesaplaşacağız,

-Bizim kitabımızda umutsuzluk yok,
-

“GELİYOR GELMEKTE OLAN”

Devletin temeli adalettir. Devlet; adaletle, liyakatle yönetilir, iş ehline verilir. Eğer devleti, belediyeyi adaletle yönetmezseniz; ne kadar borç alırsanız alın o belediyeyi yönetemezsiniz. Kaynakları israf edersiniz. O nedenle liyakat denen kavran çok ama çok önemlidir.


Yorum Gönder

0 Yorumlar