ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

Erdoğan, kriz ortamında Erken Seçim Hazırlığına mı Başladı?




BUGÜNÜN ÖNEMLİ GÜNDEM BAŞLIKLARITrump'a mektup gönderen Erdoğan'dan 'iş birliği' çağrısı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD'ye gönderilen yardım kolileriyle birlikte Trump’a bir de mektup gönderdi.

Oy kaybını önlemek için çatışma ortamı yaratıyorlar;
Erbaş’ın nefret sözlerine tepki gösteren Ankara Barosu’nun ardından Diyarbakır Barosu’na da soruşturma açıldı. Prof. Dr. Turan, “Diyanet, iktidarın manevi destekçisi” dedi. Prof. Dr. Kalaycıoğlu ise iktidarın oy kayıplarını önlemek için yeni bir kültürel çatışma ortamı yarattığını belirtti

Dünyaya yardım ediyoruz' diyenleri buraya davet ediyorum


CHP Denizli Milletvekili Teoman Sancar, "Dünyaya yardım ediyoruz’ diyenleri Acıpayam’a davet ediyorum. Kendi vatandaşını 13 aydır konteynerden çıkaramayan zihniyet, dünya ülkelerine yardımdan etmekten söz ediyor" dedi.

Ülkede maske dağıtımı adeta yılan hikâyesine döndü: Maskesiz milyonlar!
Türkiye, bugüne dek 55 ülkeye üzerinde ‘Cumhurbaşkanlığı forsu’ bulunan tıbbı yardım kolileri gönderdi. Ancak ülkedeki maske dağıtım sürecinde yaşanan aksaklıklar hâlâ çözülmedi. Son düzenlemeye göre kamu çalışanları ile SGK’li çalışanlar eczaneden ücretsiz maske alamayacak

#Habereyorum: S-400 konusunda Türkiye'yi adeta köşeye sıkıştıran ABD'ye ve bugüne dek 55 Ülkeye yardım kolileri gönderen Türkiye, kendi ülkesindeki bu konuda sorunları henüz çözmemişken ne yapmaya çalışıyor. 

Üstelik kritik günlerden geçen ülkemizde başta CHP'li belediyelere, yandaş olmayan gazetecilere, kendine muhalefet eden herkese karşı İktidarın orantısız gücünü kullanan İktidar sahi ne yapmaya çalışıyor. 

Aklıma takılan şu, neden ABD'ye yardım ve aynı anda Trump'a mektup... ki mektubun içeriği tam olarak bilinmiyor... ABD'nin BOP kapsamında Ülkemizle kesinlikle menfaatleri kesişmiyor. Özellikle Suriye Politikamız adeta ABD'nin baskısı diyemeyeceğim ABLUKASI altında. Diğer bir konu S-400 konusu 

Erdoğan, kriz ortamında Erken Seçim Hazırlığına mı Başladı? Evet bazı emareler var!

Yorum Gönder

0 Yorumlar