ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

Bugün AKP'DE Ne Oldu?

1-Hulisi Akar;''F-35 olmuyorsa ‘Hürkuş’, Patriot olmuyorsa ‘Siper’ yapacağız''

1-#HabereYorum; Gülermisin Ağlarmısın....


2-Erdoğan’dan Fırat’ın doğusuna harekat mesajı: Bekleyecek tek bir günümüz yok

2-#HabereYorum; Günlerdir ABD ile imza altına alınan ve şu anda uygulamaya başlanan Güvenlik Koridoruna Ne Oldu?


3-Erdoğan'a baraj düşürten anketlerden ne çıktı Erdoğan’ın seçim barajının düşürülmesi açıklamasının ardından anket şirketlerinden gelen veriler dikkat çekti.


3-#HabereYorum; Erdoğan, seçim barajının %40 a çekilmesini gündemine aldıysa Durum Çok Vahim


4-Kremlin’den flaş Türkiye açıklaması; Kremlin sözcüsü, Suriye ve Türkiye konusunda k.ritik bir açıklama yaptı. Yapılan açıklamada, "Türkiye'nin kendisini koruma hakkı vardır ama Suriye'nin toprak bütünlüğü muhafaza edilmelidir" ifadesi kullanıldı.


4-#HabereYorum;Rusya, Suriye'den Kuvvetlerini çek ve bu arada Esat ile Görüş Mesajını Veriyor.


5-Yandaş Medya

Yeni Şafak’ta bir ayrılık daha İbrahim Tenekeci, yaklaşık 7 yıldır köşe yazıları yazdığı hükümete yakınlığıyla bilinen Yeni Şafak gazetesinden ayrıldı.

Pelikan Gelini; Saray'daki AKP'liyi hedef aldı Pelikancı Sabah yazarı Hilal Kaplan, eski TBMM Başkanı Bülent Arınç’ı kayyumla görevinden uzaklaştırılan Mardin Büyükşehir Belediye eşbaşkanı Ahmet Türk üzerinden hedef aldı.


#HabereYorum: Yandaş medyada kavga ve polemiklerden sonra işten ayrılmalarda da artış gözleniyor

KAYNAK:https://t.co/rsvsg6q9iF pic.twitter.com/R58TCj3iO8


Yorum Gönder

0 Yorumlar