ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

''Keyifle izledim, .... gözlerimdeki ışıltıyı göremedim 😃''

 

Güldür Güldür Show'un skecine Bakan Nebati'den gönderme:''Keyifle izledim, güldüm ve eğlendim ama gözlerimdeki ışıltıyı göremedim 😃''

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, sevilen komedi programı Güldür Güldür Show'daki bir skece konu oldu. 7 Mayıs Cumartesi günü izleyiciyle buluşacak olan skeç zamanında yayımlanmayınca gündeme oturmuştu. Bu hafta yayımlanan skeç için Bakan Nebati sosyal medya hesabından 'göndermede' bulundu.

Nureddin Nebati, programı izlediğini belirterek sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Nebati, yaptığı paylaşımda "Keyifle izledim, güldüm ve eğlendim ama gözlerimdeki ışıltıyı göremedim" ifadelerine yer verdi. 

İşte o paylaşım:


 Öte yandan yeni bölümde yandaş medyaya da gönderme yapıldı.

Yurttaşın ekonomik sıkıntılar çekmesine rağmen gazetelerde, "Panda yavruladı, ekonomide altın çağ, Almanya bizi kıskanıyor" manşetlerine yer verildiği aktarıldı.

Gazete başlıklarının okunmasının ardından uzun süre seyircilerden alkış alan sahnede, "tuvalet kağıdına gerek yok, bunları kullanabiliriz" denildi.

 

Yorum Gönder

0 Yorumlar