ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

Sedat Peker Polemiği?


Sedat Peker Polemiği?

Katıldığı televizyon programında açıklamalarda bulunan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu,

👉Bir kurguyla karşı karşıyayım,

👉 "İşimi yapamadığımı düşündüğüm an bir dakika koltukta kalan namussuzdur.

👉Benim görevim gece ikide üçte resmi gazetede çıkacak bir haberle biter benim işim bu kadar ya, o ana muhalefet partisinin adamları çok endişelenmesinler ya... Ömür boyu bu görevlerde olacak halimiz yok" dedi.

👉Sedat Peker'e koruma benden önce verilmiş, ben gelince alındı

👉Süleyman Soylu: Bu konuyu sayın Cumhurbaşkanımızla konuşmadık... Ona ne söyleyeceğim..

👉Sedat Peker'e koruma benden önce verilmiş, ben gelince alındı

👉Soylu'dan aracılık yanıtı: Benim haberim olması, benim idam edilmem anlamına gelir. Böyle bir şey olabilir mi? Keklemişler, ben ne yapayım.

👉Sedat Peker'e: Karısının iç çamaşırına sığınan aciz, edepsiz! Soylu'dan Sedat Peker'in iddialarına yanıt: "

👉Yok kızıma şöyle yaptılar, böyle yaptılar. Türk polisi ne yapacağını iyi bilir. Karısının iç çamaşırına sığınan acizler."

💢İddia: Süleyman Özışık da Türkiye Gazetesi'nden kovuldu. Hadi Özışık'tan "tv100'den kovuldu" iddialarına ilişkin açıklama: Ara verdim.

Habere Yorum;

💅Organize Suç Örgütü Lideri Sedat Peker, 5 . video da dahil olmak üzere AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan dışında başta Soylu olmak üzere herkese gider yapıyor ve kolay kolay da susmayacak görünüyor

💅Daha yakın geçmişe kadar AKP'ye tam destek veren Sedat Peker'in Devlete hizmet ettim iması yaratmaya çalışması akla ziyan (Sedat Peker Devlete değil, İktidardaki AKP'ye hizmet etmiştir)

💅AKPli Cumhurbaşkanı Erdoğan'a tek laf söylememesi ve Dolaylı mesaj göndermesinin Özeti şu, ''Reis Beni Affet''...Yoksa ??

💅Soylu'nun TRT-1 ekranına çıkıp, kendini savunma pozisyonuna geçmesi çok düşündürücü ve kaygı verici...,

💅 AKPli Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, bu konuda açıklama yapmaması bir o kadar kaygı veriyor.

💅 #UtançDevri Son Bulacak

Yorum Gönder

0 Yorumlar