ANA SAYFA RESÄ°M (HTML)

reklam

site logo

Helal Etmiyorum



ErdoÄŸan “helallik” istedi yurttaÅŸlar 527 binden fazla paylaşım yaptı:

#HelalEtmiyorum

527 Bin Tweet

#HabereYorum #15Mayıs #cumartesi

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın;

👉"Kısıtlamalardan etkilenen esnaflarımızın bir kısmı ile turizm sektörümüze de bu zor dönemde ayakta kalabilmeleri için her türlü desteÄŸi vermenin gayreti içerisindeyiz. Buna raÄŸmen sıkıntıya düşen insanlarımız, esnafımız, çalışanımız olduysa #HepsindenHelallikÄ°stiyoruz" sözleri üzerine ,

👉Sosyal medyada ayaÄŸa kalktı. YurttaÅŸların baÅŸlattığı "#HelalEtmiyorum" etiketi ile 527 binden fazla paylaşım yapıldı. 

👉Erdoğan'ın esnaf ve işçiden helallik isteğine #Kılçdaroğlu ve #Akşener 'erken seçim' çağrısıyla yanıt verdi

#HabereYorum #15Mayıs #cumartesi

Yorum Gönder

0 Yorumlar