ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Çok Tartışma Yaratacak Açıklamalar

Azerbaycan'a hareketi öncesi gazetecilerin sorularını yanıtlayan Cumhurbaşkanı Erdoğan

💥Daha önceki konuşmalarında ''Her Şeyin Sorumlusu Benim'' diyordu.

💥Erdoğan'dan çok tartışılacak ve konuşulacak açıklamalar.

#SorumluKim


https://www.pscp.tv/tcbestepe/1vAxRwjzrErKl

1- Erdoğan: AB'nin alacağı yaptırım kararı Türkiye'yi ırgalamaz

Habereyorum; Kimi ırgalar peki... muhatap kim...? Böyle bir şey olamaz.. CHP mi muhatap kim... Ülkeyi kim Yönetiyor? Her şeyin sorumlusu olan kimdi? Her şeyin sorumlusu benim diyen AKP'li Cumhurbaşkanı Erdoğan'dır.. Neden Sorumluluk almıyor da atadığı kişileri suçluyor!!!

Peki bu konuda ne diyordu?

Kendimizi başka yerlerde değil Avrupa'da görüyor, geleceğimizi Avrupa ile birlikte kurmayı tasavvur ediyoruz.



2-Erdoğan: Biden'la yabancı biri değilim, hatta evime kadar gelmiş olan birisi

Habereyorum; Ülkenin Dış politikasını Aile ilişkisine indirgenemez... Esat ile de tatile çıkmıştı. Sonuç..Esat oldu Eset. Devlet Politikasının kişisellikle alakası yoktur... Talihsiz bir açıklama, ... ABD ve Almanya'nın Ambargo Açıklamalarını umursamıyor... Olan Halka Oluyor.

hurriyet.com.tr/gundem/hem-tat

Rahip Bronson ve Trump'ın Mektup Olayı Dün gibi Hafızalarımızda 



3-Erdoğan: Yargının işine müdahale etmek benim haddime değil;
Demirtaş gibi bir teröristin varsa hakkını koruyacak değiliz. İnanıyorum ki yargımız, böyle bir imkan tanımaz.
Yargının işine müdahale etmek benim haddime değil ama Selahattin Demirtaş gibi bir teröristin, varsa, sözde hakkını koruyacak değiliz. Kobani'nin faili odur,Diyarbakır'ın faili o'dur, Yasin Börü'nün katili o'dur. Bunları görmezden mi geleceğiz.

Habereyorum; Yargıya müdahale etmediğini söylüyor. Bu konuşmayı kaydedelim. Adalet Sistemi, Türkiye Cumhuriyeti Anayasasına göre işlemiyor. Türkiye Cumhuriyeti ve Türk Halkı Adına Karar vermiyor... Tarafsız değil.. Yargıda reform yapılacakmış... Anlaşılır değil... Ne düzelecek ki?!
Ergenekon için '''Ben Bu Davaların Savcısıyım'' diyen kim di?



Yorum Gönder

0 Yorumlar