ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

Bülent Arınç'tan İnciler

 




TWITTER ETİKET: Bülent Arınç

Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu (YİK) Üyesi Bülent Arınç, Habertürk’te katıldığı programda dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Selahattin Demirtaş’la ilgili Arınç şu ifadeleri kullandı;

*Demirtaş 3-4 yıldır tutuklu. Tutukluluk cezaya dönüşmemeli. Demirtaş ile bizim 1-2 görüşmemiz oldu. Cezaevlerinde isyanlar, açlık grevleri olmuştu. Selahattin Demirtaş'ı tanımak veya onu yargılamak için onun yazdığı ‘Devran’ isminde kitap var. Ne olur onu alıp okuyun.

*Ben corona süreci içinde bunu okudum. Belki Selahattin Demirtaş hakkındaki kanaatinizi değiştirmeyeceksiniz ama ve Kürtler ve Kürtlerin yaşadığı travmalar üzerinde kafanızda çok şeyler değişecek.

*Ben Başbakan yardımcısı iken çözüm sürecinde bazılarının tahliyesi sağlanmıştı, bunun da tahliyesi olabilir. Yargıçlar, mahkemeler, savcılar özgürlükçü düşünsünler.

İş insanı Osman Kavala’nın da tutukluğuna değinen Arınç şu ifadeleri kullandı;

*Osman Kavala 2017'den beri 3 buçuk yıldır tutuklu. Ben iddianameyi okudum. Hala tutuklu kalmasına hayret ediyorum. Tahliye edilmesi lazım. Bu iddianameleri okuduğumda çocuk bile yazmaz bunu dedim, cübbeyi bile giyesim gelmişti. Çıkması lazım.

*Ey hâkim ve savcılar; Osman Kavala’nın hâlâ tutuklu kalmasına hayret ediyorum, tahliye edilmesi lazım.

HabereYorum:
💥Kozmik odanın şüphelisi Bülent Arınç Ne Yapmak İstiyor?
💥Son Açıklamaları, Akp de Stratejimi değişiyor?
💥AKP de Vekalet Savaşı mı? Güçlerin Mücadelesi mi Başladı!
💥Pelikancılar, Damadın istifası ile Yenildi mi?



Yorum Gönder

0 Yorumlar