ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

AK Partiler de, AKP'yi Eleştirdi.

 


Sonunda Bu da Oldu.

AK Partiler de

AKP'nin Tarım Politikasını Eleştirdi.

Gıda Hareketi @gidahareketi'nin, AKP İktidarının Tarım Politikalarını eleştiren #ErdoganaSesleniyoruz Etiketi 7 saattir Gündemde (80BT)

Alıntı Tweetler ve #HabereYorum'lar

1-TEKLİF YENİ YASAKLIYOR?

Teklife göre ●İster tv, radyo, gazete, dergi ve haber siteleri gibi haber mecralarında konuşulan ve yazılanlar ●İsterse de sosyal medya paylaşımı yapılsın hepsi 50 bin TL cezaya maruz kalacak''






















#HabereYorum:?

2-''İnsanları gıda ve beslenme konusunda susturmak için,TBMM’ye verilen kanun teklifinin izini sürdük. Karşımıza BillGates ve Rockefeller Vakfı Küresel gıda şirketleri Tarım Bakanlığı bürokrasisi çıktı.''

#HabereYorum:?!

3- ''Gıda Kanunu değişiklik teklifindeki Gerçekleri söylemeyi sansürleyip cezalandıran 28-29-31 ve 32. maddeler geri çekilmeli''
#HabereYorum:?!

-''GDO nedir bilmeyen annelerin kan ve sütünde GDO tespit ediliyor. Bununla mücadele etmek yerine Bunu söylemek suç haline getiriliyor.''

#HabereYorum:! İddia Edilen Konu:

4-''Oyuncaklar, gıda dahil tüm ambalajlar, temizlik ürünleri şampuanlar, pestisit, gıda ve ilaç katkıları, hepsi endokrin karıştırıcıdır. Engelli doğum, eşcinsellik, gelişme geriliği, hiperaktivite, obezite, kısırlık, kanserler, Bunu eleştirene 50 bin TL ceza''#HabereYorum: Eşcinselliğin bunla alakası var mı? Konu Bilimseldir ve Tartışmalı!?

5-''BUGÜN SON GÜN, Ya Bill Gates ya millet kazanacak. Gıda Kanunu değişiklik teklifindeki, Gerçekleri söylemeyi sansürleyip cezalandıran maddeler, geri çekilmeli.!''#HabereYorum:?

6-''Reklamlarda her türlü cinselliği kullanacaksınız. Yalandan başka bir şey söylemeyeceksiniz. Alt ses ve 25. kare ile insanların şuur altına saldırarak herkesi tüketim kölesi yapacaksınız ama bunları kimse eleştiremeyecek. Buna da hukuk diyeceksiniz'' '#HabereYorum:Yorumsuz!

Yorum Gönder

0 Yorumlar