SOSYAL MEDYADA ETİKET VE NASIL KULLANILMALIDIR |
Sosyal Medyada Etiket
1-Metinlerde, Mesajlarda, Tweetlerde,
2-Fotoğraflarda Kullanılır,
Burada Fotoğraf Etiketinden daha çok Sosyal Medya Etiketi üzerinde duracağım.
Etiket Kullanmakta Asıl Amaç, TT Yapmak Olsa da ve ya Öyle biliniyorsa da
Gerçekte Tasarlanma ve Kullanım Amaçları;
-Mesajların, daha geniş kitlelere, diğer sosyal medyalara, sosyal medya kullanıcılarına ulaştırılması,
-Belirli Makam, Kişi, Yönetici vb Mesaj verilmesi,
-İnsanların Bilgilendirilmesi,
-Sosyal sorumluluk projelerinin hayata geçirilmesine destek,
-Belli konularda farkındalık yaratmak,
-Yardıma muhtaç Olanlara Yardım ve Destek,
-Acil durumlarda, koordinasyon ve işbirliği ....
-Mesajın, konunun, gerçekleştirilmesi istenilen şeyin gündemde kalması,
-vb birçok hayati faydaları olan bir özelliktir.
Sadece Twitter da değil tüm sosyal Medya ve İnternet ortamı ile İletişim ve haberleşmede kullanılmaktadır.
Bu nedenle;Twitter için söyleyeceklerim (Önerilerim)
1-Yazdığın Tweetlerin, kalıcı olması ve ulaşılabilir olması için TT Çalışması olmasa da mutlaka konuya en yakın bir etiket kullanın,
2-TT etiketleri Gündem Amaçlıdır, aslolan, gruplar, kişiler, vb kendilerine kalıcı etiketler belirleyip her yazılan tweet de bu etiketi kullanmalı.
3-Önerim, bir kişisel etiket belirleyin, grupların etiketlerini kullanın, yoksa çok kullanılan etketleri kulanın.... böylece Tweetlerinizi ÖLÜMSÜZLEŞTİRİN.
İlave olarak;
Twitter'ın çok, önemli bir özelliği olan AN/EVENT özelliğini kullanarak, konularına göre Tweetlerinizi arşivleyebilirsiniz. Arkadaşlarınız Anlarınıza ulaşarak sizle ilgili iletişim kurabilir ve bilgi alabilir.
0 Yorumlar