ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

Sosyal Medyada Etiket (Tag,Hashtag) Özelliği Nasıl Kullanılmalıdır.

SOSYAL MEDYADA ETİKET VE NASIL KULLANILMALIDIR

Sosyal Medyada Etiket 

1-Metinlerde, Mesajlarda, Tweetlerde, 
2-Fotoğraflarda Kullanılır,
Burada Fotoğraf Etiketinden daha çok Sosyal Medya Etiketi üzerinde duracağım.

Etiket Kullanmakta Asıl Amaç, TT Yapmak Olsa da ve ya Öyle biliniyorsa da 

Gerçekte Tasarlanma ve Kullanım Amaçları;

-Mesajların,  daha geniş kitlelere, diğer sosyal medyalara, sosyal medya kullanıcılarına  ulaştırılması,
-Belirli Makam, Kişi, Yönetici vb Mesaj verilmesi,
-İnsanların Bilgilendirilmesi, 
-Sosyal sorumluluk projelerinin hayata geçirilmesine destek,
-Belli konularda farkındalık yaratmak,
-Yardıma muhtaç Olanlara Yardım ve Destek,
-Acil durumlarda, koordinasyon ve işbirliği ....
-Mesajın, konunun, gerçekleştirilmesi istenilen şeyin gündemde kalması,
-vb birçok hayati faydaları olan bir özelliktir. 

Sadece Twitter da değil tüm sosyal Medya ve İnternet ortamı ile İletişim ve haberleşmede kullanılmaktadır.

Bu nedenle;Twitter için söyleyeceklerim (Önerilerim)
1-Yazdığın Tweetlerin, kalıcı olması ve ulaşılabilir olması için TT Çalışması olmasa da mutlaka konuya en yakın bir etiket kullanın,
2-TT etiketleri Gündem Amaçlıdır, aslolan, gruplar, kişiler, vb kendilerine kalıcı etiketler belirleyip her yazılan tweet de bu etiketi kullanmalı.
3-Önerim, bir kişisel etiket belirleyin, grupların etiketlerini kullanın, yoksa çok kullanılan etketleri kulanın.... böylece Tweetlerinizi ÖLÜMSÜZLEŞTİRİN. 

İlave olarak;
 Twitter'ın çok, önemli bir özelliği olan AN/EVENT özelliğini kullanarak, konularına göre Tweetlerinizi arşivleyebilirsiniz. Arkadaşlarınız Anlarınıza ulaşarak sizle ilgili iletişim kurabilir ve bilgi alabilir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar