ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

İnsanların Davranışları, Özge Akçakaya yazdı

Merhabalar değerli dostlarım. Son yazımın üzerinden bir hafta geçti ve yeniden birlikteyiz.
Bu kez sizlere hayatın içinden ve insan davranışları üzerine yazmak istiyorum.
Ve yazarken izninizle tüm samimiyetimle içimi dökmeyi istiyorum.
Dostlar ben insanlara olabildiğince içten ve sıcak davranmaya, onlarla empati kurmaya çalışan ve eğer bir hata yapıp kırdıysam gerektiğinde özür dileyebilen, çok kırgın ve kızgın olduğum kişiler haricinde kimseyle dargın kalmayı sevmeyen bir karaktere sahibim.
Ve insanları iyi niyetli olduğumdan, kendim gibi gördüğümden arada bir yanılır ve sonunda üzülen genelde ben olurum.
Sanırım bu durum bir çoğumuz için geçerlidir. Bizleri olgunlaştıran da bu yanılgı ve kırgınlıklar değil mi ?!
Yaklaşık 8 yıldır twitterda varım ama son 2 buçuk yılda bazı grup ya da timlerde bulunmaktayım.
En sonunda 2017 yılının Eylül yada Ekim ayında adı DEVRİMCİLER grubu olan Atatürkçü siyasi bir oluşum kurdum.
Ve grubum sağolsun insanlar tarafından büyük ilgi gördü ve grubuma davet ettiğim kişilerin çoğu büyük bir memnuniyetle gelmeyi kabul ettiler.
Ve beni yalnız bırakmayarak gururlandırdılar. Burada kendilerine yine yeniden teşekkür ediyorum.
Twitterda o kadar çok kişiyle karşılaştım ki…
Bunlar tabi ki değişik karakterlerde insanlardı, dolayısıyla çok sayıda insan tanıma imkanı buldum.
Burada içlerini tam olarak bilemesem de iyi niyetli insanlarla da sonradan gerçek niyet ve düşüncelerini belli eden art niyetli insanlarla da muhatap olmak durumunda kaldım.
Aslında art niyetli insanlar derken kendi karakterlerinin dışında kendini olduğundan çok farklı gösteren sahte okey gibi sahte insanlara da denk geldim.
Bu tarz insanlar rüzgar nereye eserse, çıkarları doğrultusunda o tarafa savrulan, yeri geldiğinde dost veya dostlarını sırtından vuran karakterlerdir.
Böylelerine sadece sanalda değil elbette gerçek hayatta da rastlayabiliriz. Ki gerçek hayat da böyle değilmidir ?
Twitterda sadece art niyetli insanlar elbette yok.
İyi niyetli, çıkarsız, insanları olduğu gibi kabul eden gerçekten dost denilebilecek güzel yürekli insanlar da var.
Bence sosyal medya yaşamın aynası yada yansıması gibi…
Ne mutlu ki ben hayatımdan bencil, sadece kendi çıkarlarını düşünen insanları çıkarmayı başarabildim.
Beni gerçekten seven, değer veren ve bana asla zarar vermeyi düşünmeyecek dostlarımla yoluma devam ediyorum.
Hayat insanı yaşadığı ve karşılaştığı bazı kişi ve durumlar sayesinde nasıl yoğurur ve şekillendirirse sanal dünya da aslında aynı doğrultuda bir etkiye sahip.
Yani bir aile veya okul gibi; hem eğitici hem öğretici…
Bu hayatta bizlerde olumlu ve anlamlı etkiler bırakacak, en kötü anlarımızda bile yalnız bırakmayacak ve destek olabilecek.
Ama yaptığımız hatalar karşısında gerektiğinde tatlı bir dille bizi eleştirebilecek ve yanlışlarımızı bize söyleyebilecek dostluklar edinmemiz dileğiyle…
Dostlar bir yazımı daha sonlandırırken sizleri sevdiğimi söylemeyi, her daim barış ve sevgiyle kalmamızı, güzel ve samimi dostluklar kurmamızı diliyorum.
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, kendinize iyi bakın, barışla kalın…

Yorum Gönder

0 Yorumlar