ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

"Söylersem Yer Yerinden Oynar"

AB Eski Bakanı AKP’li Egemen Bağış’ın eşi Beyhan Bağış, sosyal medyadan dikkat çeken bir paylaşım yaptı...



AB Eski Bakanı AKP’li Egemen Bağış’ın eşi Beyhan Bağış, sosyal medyadan dikkat çeken bir paylaşım yaptı.
Eşiyle bir fotoğraf paylaşan Bağış, altına da “Söyleyecek çok söz var ama bir kerede söylersem yer yerinden oynar... Peyderpey gelecek merak etmeyin, çok doldum, çok yoruldum artık, insanlardan, insancıklardan... Kullanandan, kullandırtandan çok yoruldum... En çok da kendime kızdım... Naif olmanın bile sınırı olmalı... Ama neyse, iyi ki varsın bir tanem, daha evvel de yazdım ya hayatın önsözündeyiz...” ifadelerini kullandı.
Beyhan Bağış’ın paylaşımında “Söylersem yer yerinden oynar” diye yazması dikkat çekti.

Mevlüt Bayrak @mevltbayrak

🇹🇷 Habere Yorum 🇹🇷 @Habere_Yorum 
 @mevltbayrak adlı kişiye yanıt olarak Atılgan Bayer '''CHP iktidar, Babacan/Gül muhalefet adayıdır.2. Benim kanaatini sorarsanız AK Parti artık baraj altı bir partidir''' #HabereYorum AKP Nereye?

🇹🇷 Habere Yorum 🇹🇷 @Habere_Yorum ·
Habere Yorum 🇹🇷 @Habere_Yorum 

🇹🇷 Habere Yorum 🇹🇷 @Habere_Yorum 
@mevltbayrak adlı kişiye yanıt olarak #HabereYorum Sadece düşüş değil, içerisinden çıkacak Partilere Geçiş de dahil sanırım. https://twitter.com/ankara_kusu/status/1170665376474177536?s=20 https://habereyorum-bayrak.blogspot.com/p/akp_3.html

Sedef Kabas @SedefKabas 
17-25 Aralık sürecinde Reza Zarrab’tan 1.5 milyon$ “hediye” aldığını itiraf eden ve yargıya gönderilmeyen Egemen Bağış’ın eşi “İnsancık”lardan yoruldum demiş! Yorumsuz...

Mevlüt Bayrak @mevltbayrak 
@SedefKabas , ''17-25 Aralık sürecinde Reza Zarrab’tan 1.5 milyon$ “hediye” aldığını itiraf eden ve yargıya gönderilmeyen Egemen Bağış’ın eşi “İnsancık”lardan yoruldum demiş! Yorumsuz...'' #HabereYorum Yer Yerinden Oynasın! 

Mevlüt Bayrak @mevltbayrak 
@SedefKabas ve @Habere_Yorum adlı kullanıcılara yanıt olarak #HabereYorum “İnsancık”lardan Yoruldum'' diyenler, "Söylersem Yer Yerinden Oynar" şeklinde konuşsa da , Yeri Yerinden Oynatamazlar! #SonÇırpınışlar

Yorum Gönder

0 Yorumlar