ANA SAYFA RESİM (HTML)

reklam

site logo

AKP, İmamoğlu Üzerinden Gündem Değiştiriyor.

Resmi Twitter'da görüntüle

HABER:‘O özürleri kabul etmiyorum! Suskunluğum sürece olan saygımdandır’;İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu canlı yayında gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Türkiye Afet Müdahale Planı Toplantısı'na çağrılmadığını söyleyen İmamoğlu, "Deprem olduktan sonra Vali Bey'i arayıp 'AKOM'a geçiyorum' dedim ve 18.30'a kadar orada çalıştım. İkinci gün yapılan toplantıya çağrılmadım. Birilerinin beni masada isteyip istemesi umurumda değil. Konu ile ilgili sessizliğim devlet terbiyem ve sürece olan saygımdan dolayıdır" diye konuştu.....Sözcü...DEVAMINI GÖR


     #HabereYorum; AKP, İBB'de yapılan Yolsuzlukları Perdelemek ve Deprem önlemleri ile ilgili olarak etkili çalışma yapmadığı için İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'na direk ve dolaylı baskı uyguluyor ve yandaş medya ile sosyal medyadaki troller bu konuda kullanılıyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, bu konularda 2017 yılında ''Biz İstanbul'a ihanet Ettik'' demişti. Görünen mevcut durumda farklı bir tablo sergilemiyor.


Erdoğan:

İstanbul'a ihanet ettik ben de bundan sorumluyum







Yorum Gönder

0 Yorumlar